diumenge, 24 de maig del 2020

BATUQUEM!!

HOLAAA! 
Ací estic de nou, 
Com esteu??
Avui us he prepaprat una classe ben divertida! o a mi m'ho pareix..
Recordeu a classe quan feiem BATUCADA, o asssajavem coses que feiem a batucada?

Doncs bé, la meua proposta de feina d'aquesta setmana és que practiqueu amb els diferents videos que us presente i em graveu un minut més o menys d'un dels vídeos.


Primer anem a recordar la cançó que més us agradava: ME PEINO, ME PEINO!! 
La recordeu? Estic seguríssima que si!!




Ara us fique, tres vídeos ben senzillets per a que pugau elegir un i fer la gravació: amb bolis en una taula es pot fer, que ningú em diga que no té baquetes ni poals,.... ja ho se!!! bolis, taula i a tocar!!!

VIDEO 1: RITME AMB PARTITURA 1 (ROCK)



VIDEO 2: RITME AMB PARTITURA 2 (HIP HOP)


VIDEO 3: JOC-RITME RAYUELA.

En este video no heu de tocar, heu de fer el ball que ix al principi (uns 30 segons). A vore qui s'atreveix.


I la feina d'aquesta setmana ja està. Curt, eh?

FEINA A FER:

1. ELEGIR UN DELS VIDEO I GRAVAR-VOS
2. ENVIAR-ME-LO, per correu o Telegram


I ací us deixe més videos per qui vulga vore i practicar més

MERENGUE (PROU DIFÍCIL)


BANQUETE DE RITMES: HIP HOP, CUMBIA, DISCO... amb la veu i poals. alguna part va molt ràpid, així que ja sabeu baixeu la velocitat i aneu pujant a poc a poc .



I estos els farem a classe: BALL I RITMES AMB LES BAQUETES, i si ens eixen bé per al proper festival!! Aneu assajant!!



Ja sabeu, espere cosetes vostres al meu correu:

silvia.ceipblasco@gmail.com

MILIONS DE BESETS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada